Nokia 3120 classic blauw, grijs, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 3120 classic blauw, grijs, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lars1995 19-09-2009

goed ding,
alleen het domme eraan is dat het niet goed werkt met nokia pc suite, ik vind dat een super slecht programma,
want het vind mijn gsm niet bij het installeren van applicaties...

jacques0090 22-07-2009

Hele goeie toestel, fototoestel is helemaal niet slecht, geluidskwaliteit met mp3's is ook heel goed. Video's zijn wat minder goed maar dat gaat toch wel; maar niet vergeten de hoogste kwaliteit op te zetten in de instellingen. Ik heb ook een extra Micro SD kaartje gekocht, en je kan die in de computer steken, muziek erop zetten, en dat gaat heel snel.

Besluit: het is een hele goeie product met veel voordelen !

Chrissy2 29-04-2009

Eerst dacht ik dat het een goed toestel was. Vergissing dus. Eerste indruk was aardig, helder scherm, duidelijk beeld, maar als je de toetsen indrukt is het geen topper. Het is er een van de goedkopere Nokia's die, zoals de laatste tijd vaak gebruikelijk, op korte termijn mankementen gaan vertonen. Hier begon het al meteen. De simkaart kon niet goed worden vastgezet en hij herkende de gegevens op die kaart ook niet. Kaart goed vastgezet en dan maar al die nummers inprogrammeren, dacht ik. Bij het even later oppakken van de telefoon, ging de kaart weer los en hup geen gegevens meer. En weer de achterkant los, wat op zich een enorme klus is voor een gevorderde hobbyist, om de kaart weer vast te zetten. Even daarna weer hetzelfde euvel. Nog nooit zoiets meegemaakt en heb meteen al de balen van deze telefoon. Ga hem terugsturen en gebruik voorlopig weer mijn vertrouwde 6233, die in vergelijking tot deze 3120 Classic, een stuk beter en degelijker is.

maedje 23-01-2009

Super toestel. Ik had eerst een Samsung slide, maar deze Nokia is veel gebruiksvriendelijker en veel minder bewerkelijk.
Lekker licht toestelletje met veel mogelijkheden. Aanrader!

Wim Var 14-12-2008

Zeer goed toestel. Ongeveer een maand in bezit. Leuke kleuren, zeer goede camera en goed dun en licht toestel

Dit is mijn zoveelste nokia maar toch de beste van allemaal.

c.ockeloen 20-11-2008

Soliede toestel dat lekker in de hand ligt en uitstekend met mijn carkit communiceert. De accu gaat ondanks bluetooth gebruik redelijk lang mee. Start ook lekker snel op en heeft voor gemiddeld gebruik ruim voldoende opties. Internet functioneert ook prima, maar omdat dit niet in mijn abonnement zit is dat wel heel erg duur.

Ben 01-09-2008

Ik heb in een eerdere review aangegeven dat ik niet zeker wist of dit toestel een 4 gb sdhc aankan.
Ondertussen heb ik dit kunnen testen.
Ik was in ZO Azie, en daar is het makkelijk om de producten uitgebreid te proberen voor de aanschaf.
Ik heb eerst een kingston 4 gb sdhc geprobeert.
Deze werd herkend door de Nokia.
Dan in de Nokia formateren, dit duurde vrij lang, zo'n 20sec.
Daarna werd kaart nog steeds goed herkend.
Toen een mp3 vanuit het telefoongeheugen naar de kaart proberen te verplaatsen.
Dit ging niet, de telefoon werd erg traag.
Gebruik van het menu resuteerde in een vastloper.
Deze kaart werkte dus niet.
Daarna, in een andere winkel, een visi-on 4 gb sdhc(ongetwijfeld een lokaal merk)
Bovenstaande testmethode weer gedaan.
Nu ging de format heel snel, slecht een paar seconden.
Vergelijkbaar met wanneer je een 2 gb formateerd.
Verplaatsen van de mp3 zonder problemen, en meteen afspelen met de muziekspeler.
Deze kaart heb ik gekocht en naderhand helemaal vol gezet met mp3's.
Werkt uitstekend!
Conclusie, een 4 gb sdhc werkt, maar niet alle merken zijn dus compatible met deze Nokia.
Van te voren moet je dus echt even uitproberen om teleurstelling te voorkomen.

Ik wil nog even melden dat het kliksysteem om de geheugenkaart te plaatsen niet echt geweldig werkt.
De kaart moet met een dun voorwerp (bv een mes) erin geduwd woden.

Er zijn audio verloopconnectors te koop. zodat een normale headset aangesloten kan worden op de Nokia.
Investeer in een goede headset, de geluidskwaliteit verbeterd drastisch en is niet meer te vergelijken met de Nokia headset.
Ik heb diverse headsets geprobeert en het is een Sennheiser hd 202 geworden.
Met een goede headset en een 4 gb geheugenkaart heb je een geweldige mp3 speler die nog kan bellen ook...

jooh jooh 18-06-2008

echt een super toestel, ik had een nokia 7373, die was ook heel fijn en gebruik ik nu op het werk.
de 3120 classic is erg simpel en heeft alles. goede fotos, goed geluid met bellen, goed geluid bij ringtoon en sms toon. mooi uiterlijk. en fotos in het donker, is eindelijk opgelost, door de best goede flitslight.
leuk ding hoor